PR музичних проектів

Майстерклас присвячений громадським зв’язків в музичній індустрії, актуальним PR стратегіям для запуску і ефективного розвитку музичного проекту, місці PR активності в сезоні артиста.

Спікери: Денис Козловський – PR-директор Джамали, співзасновник лейблу Enjoy! Records
і Владислав Міцовський – продюсер, музичний менеджер.

Майстер-клас складається з двох частин, а також відповіді на питання з перервою для знайомства і вільного спілкування.

Денис Козловський:
PR МУЗИЧНИХ ПРОЕКТІВ

Владислав Міцовський:
ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ В АРТИСТ МЕНЕДЖМЕНТІ

=====

Спікери:

Денис Козловський
Працює в сфері PR 15 років.
PR-директор Джамали (з 2010-го по нинішній момент)
і LAUD (з моменту запуску в 2017-ому і по нинішній момент)
Співзасновник і PR-директор лейблу Enjoy! Records
PR-директор фестивалю медіа-арту Kyiv Lights Festival. Керівник аутсорсингової PR-служби музичних фестивалів «Файне Місто 2018» і MRPL City 2018
Займався виведенням на ринок і просуванням проектів The Maneken (2009 – 2016) і ONUKA (2013 – 2016). Також працював як PR-фахівець з такими артистами як «Океан Ельзи» (2003 – 2004, 2014 року), Святослав Вакарчук (2008), «Акваріум» (2005, 2008), Lama (2013 – 2014 року).
Здійснював PR-підтримку таких масштабних подій в сфері електронної музики, як Global Gathering (2010, 2011, 2012, 2013), Sensation (2011), Armin Only (2010 2017), шоу David Guetta в Києві (2018). Автор документального фільму «Там Де Нас Нема» (2004) про історію групи «Океан Ельзи».

Владислав Міцовський:
Владислав Міцовський – продюсер, музичний менеджер.
Автор і ментор освітнього курсу “Продюсування і менеджмент в музичній індустрії”
Співзасновник музичного лейблу CardioWave.
У різний час: директор груп Океан Ельзи, Esthetic Education, Акваріум, Flёur, куратор освітніх програм MusicHub, програмний директор Музичної коференції AtlasWeekend Conference, директор з розвитку компаній «Український авторський сервіс», Show4me і Music Service Media.

Денис Козловський
– PR-директор Джамали, співзасновник лейблу Enjoy!
Records

1. Не могли б ви допомогти нам з піаром? Як визначити чи готовий артист для «залпу з усіх гармат»? Що повинно бути в наявності до моменту запуску проекту.
2. Два артистичних підходи: «позиція художника» і «я пишу для вас, рідні мої». Як це впливає на PR-комунікації?
3. Цільова аудиторія – вона існує. Де сидять ваші і як до них достукатися?
4. І ця чарівна мить настала. Входить PR-менеджер.
5. PR-стратегія – навіщо вона? Види взаємодії артиста і PR-фахівця.
6. Перше враження найважливіше. Як запустити проект, щоб не було нестерпно боляче за безцільно витрачені гроші.
7. Завдання PR і інструментарій для досягнення своїх корисливих цілей. Що входить в коло обов’язків піарника.
8. Трохи прикладів успіхів і невдач.
9. Сторітеллінг і інфо-приводи – стовпи комунікацій
10. Випускники талант-шоу – артист, камо грядеши?

Владислав Міцовський – продюсер, музичний менеджер.

Ефективні комунікації в артист менеджменті

1. А ти хто такий ..?
PR – частина роботи менеджера, або окрема позиція?
На кого повісити зовнішні комунікації?
Чотирирукий друг. Чи потрібен піарнику помічник?

2. Диктую, записуй …!
Хто формує і реалізує стратегію розвитку музичного проекту?
Права рука, або друга півкуля головного мозку?

3. Міфічний герой нашого часу
Чим більше ти скажеш, тим більше ти в ціні
феноменологія медіапростору

4. Чукча не читач …
Десять якостей і умінь, які однаково важливі і для менеджера і для піар-фахівця.
На всіх мовах, як птах співає, але ось з тієї ж причини немає рівноваги в голові.

5. Риба, яка плаває швидше всіх.
Pr-інструментарій в цифровому світі.
Соціальні мережі, сайт артиста, музичні сервіси, музичні засоби масової інформації.

6. Давним-давно, здається, минулої п’ятниці …
Що таке сезон артиста?
Інфоприводи, прес-релізи, некрологи.

7. Повернуся – розповім …
Чи потрібен менеджеру на переговорах піарник?
Ми з Варварою ходимо парою.
Офіційний представник артиста на землі.

8. Щось пішло не так …
Кризовий менеджмент, це нормально, або це результат недоробок в плануванні?
Хто винен, що вашу музику не слухають?
Чому менеджер спить більше піарника?

9. Він сказав поїхали
Другий шанс справити перше враження
На якому етапі не обійтися без pr-фахівця і на якому етапі він вже не потрібен.

10. Коли ми будемо ділити наші гроші?
Роль pr у фінансовому успіху музичного проекту.
Високі … високі стосунки!

Продаж квитків по ранній ціні за посиланням: https://kiev.karabas.com/ua/pr-muzykalnyh-proektov

У день заходу вхід 400 грн.

Увага – кількість місць обмежена!